donderdag 11 december 2014

Travel & Shopping : School trip to Bath. ( Soap&Glory, Topshop, Sharpies, Costa and more!!)

Heyhey,

Laatst was ik met school naar Bath in Engeland. Ik ben naar een paar culture dingen geweest, maar ik heb natuurlijk ook geshopt!


Op maandag ging mijn wekker 4 uur s'ochtends, om 7 uur vertrok uiteindelijk de bus. De busreis duurde erg lang maar gelukkig hadden we een paar pauzes. De eerste pauze in Engeland vond ik het leukst. Er was hier o.a. een starbucks, een supermarkt, maar ook een W.H. Smith. W.H. Smith is een soort Primera. Hier kocht ik het magazine ELLE UK.


De volgende dag gingen we naar The Roman Baths, kregen we een rondleiding door de stad en hadden we vrije tijd om te shoppen. Bij The Roman Baths konden we bron water proeven. Dit vond ik best bijzonder, want het was nog helemaal warm. Na The Roman Baths kregen we een rondleiding door Bath, zodat we in onze vrije tijd de weg wisten. Toen de rondleiding was afgelopen kregen we vrije tijd.



Als eerst ging ik met een paar vriendinnen naar Costa Coffee, dit is een soort Starbucks. Omdat het al kersttijd is, kregen we bij Costa super cute kerst bekers. Ik had de smaak White Hot Chocolate.



Nadat we onze drankjes op hadden, was het tijd om te shoppen!
Bath heeft veel leuke winkels. Eerst gingen we naar Urban Outfitters, hier kocht ik een nagellak. Deze heb je al voorbij zien komen in dit artikel.


Na Urban Outfitters gingen we naar Topshop. Bij Topshop kocht ik de MOTO Washed Black Leigh Jeans en de lip stick Suspected. Dit is een beetje donker rode kleur.


Ook is er in Bath een W.H. Smith. Hier kocht ik Sharpies, het boek Girl Online (het boek van Youtuber Zoe Sugg!) en een roze Casio rekenmachine.




Na W.H. Smith gingen we naar Hollister. Hier kocht ik de Polar Bear Instarsia sweater en de SoCal bodyspray. Ook kocht ik nog twee Iphone hoesjes. De Polar Bear phone case en de Let It Snow phone case.


Als laatste ging ik nog naar Boots, dit is een soort Kruidvat. Bij Boots kocht ik een Batiste droogshampoo, roze smarties en wat chocolade van Cadbury.




Bij Boots heb je ook een afdeling van Soap&Glory. Hier kocht ik de Hand Maid Antibacterial hand gel, de Sexy Mother Pucker gloss crayons giftset en de Thick & Fast super volume mascara.



Op woensdag deden we meer culturele dingen. We gingen eerst naar Old Sarum. Na Old Sarum gingen we naar Stone Henge. Ik vond dit erg bijzonder en indrukwekkend om te zien. Toen we een tijdje bij Stone Henge waren gingen we weer weg. We gingen naar het plaatsje Wells. In Wells is een hele grote kathedraal, the Wells Cathedral. We kregen een rondleiding in de kathedraal. Daarna kregen we nog een halfuurtje vrije tijd. Ik ging samen met een paar vriendinnen naar Costa Coffee. Deze keer nam ik een Gingerbread Latte en een supercute gingerbread cookie. Nadat we waren opgewarmd gingen we weer terug met de bus naar onze gastgezinnen.





Op donderdag gingen we naar het plaatsje Lacock. In Lacock gingen we natuurlijk ook naar Lacock Abbey. In Lacock Abbey zijn een paar scenes uit de Harry Potter films opgenomen. Na Lacock gingen we weer terug naar Bath. Hier gingen we naar twee museums; het Bath at Work museum en het Fashion museum. Na de twee museums kregen we weer vrije tijd. We moesten voor ons eigen eten zorgen. Mijn vriendinnen en ik houden erg van pizza, daarom gingen we naar Pizza Express. Nadat we hadden gegeten, deden we een ghost walk. Een man vertelde ons geestverhalen die in Bath gebeurd zijn. Na een lange dag gingen we weer terug naar onze gastgezinnen en koffers inpakken, want de volgende dag gingen we alweer naar huis.


De volgende ochtend stonden we vroeg op en zaten we de hele dag in de bus. Natuurlijk hadden we weer wat pauzes. Ook deze keer was er een stop bij een Starbucks. Hier nam ik een heerlijke Gingerbread Latte.
Ik heb het super leuk gehad in Bath. Ook ben ik super blij met mijn nieuwe spulletjes! Bath was al helemaal in de kerstsfeer, zo was er ook een kerstmarkt met cute kersthuisjes.


Wat vind jij van mijn nieuwe spulletjes? Ben je ook weleens in Bath geweest of lijkt het je leuk om er heen te gaan? Laat het ons weten in de reacties. :)

XoXo

Cottoncandyblondies

EN: A few weeks ago I went to Bath in England with school. I went to the places Lacock and Wells. Also we went to Stonehenge, Old Sarum and The Roman Baths. At The Roman Baths we got some warm source water. Bath has many nice shops. I bought a lot nice stuff at the stores; Urban Outfitters, Topshop, Hollister, Boots and W.H. Smith.
I had so much fun in Bath. I really liked this trip!
What do you think about my new things? Did you ever went to Bath? Tell it us in the comments below. :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten