woensdag 24 december 2014

Advent Calendar : Day 20 Hema Strawberry and Chocolate masks.

Heyhey,

Zaterdag was het 20 december en daarom openden we toen ons 20ste cadeautje. Dit weekend waren we in London en daarom hebben we geen tijd gehad om een bericht over dit cadeautje te typen. Alsnog laten we het jullie nu zien. :)




Het cadeautje van 20 december waren deze cute maskers van Hema. Het zijn twee verschillende maskertjes. Het eerste maskertje is een Strawberry scrub mask. Er staat dat er aardbeien, vanille en slagroom in zit. Dit masker reinigt en egaliseert je huid. De verpakking van dit masker vind ik er leuk uit zien door het lichtroze kleurtje.


Het tweede masker is een Chocolate mask. Bij deze staat op de verpakking dat er cacao boter inzit. Dit masker reinigt en hydrateert je huid. Ik ben benieuwd hoe dit masker eruit ziet als ik hem op doe, ik denk dat het masker bruin is van kleur.


Ik ben superblij met mijn nieuwe maskertjes. Ik kan ze heerlijk gebruiken in de vakantie om eens even echt te relaxen!
Wat vind jij van deze maskertjes? Laat het ons weten in de reacties. :)

XoXo

Cottoncandyblondies

EN: On the 20th of December we opened our 20th box of our advent calendar. We were in London this weekend, so therefore we didn't had time to blog about it.
The present of the 20th box were two cute masks from Hema. One chocolate mask and one strawberry scrub mask. The chocolate mask is for cleansing and moisturising. The strawberry scrub mask is for cleansing and smoothing. The masks are perfect to relax with in the vacation.
What do you think about the masks from Hema? Tell us in the comments below. :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten