woensdag 24 december 2014

Advent Calendar: Day 21 Benefit Benebalm

heyhey,

Zondag opende ik het 21ste cadeautje van de adventskalender!! Ik opende het doosje en zag dat er deze schattige lipbalm van Benefit in zat!!




In het cadeautje van 21 december zat de Benebalm van Benefit!! Het is een hydraterende lip balm. Ook heeft de lip balm nog een mooi rood kleurtje.


Ik gebruik vaak lip balms. Vooral in de winter heb ik vaak drogere lippen. Deze Benebalm lip balm heeft ook nog eens een rode kleur dat vindt ik erg fijn.


Ook vindt ik de Benebalm er erg cute uitzien!! Het doosje heeft schattige Polka Dots deze stipjes zitten ook weer op de lip balm zelf. De producten van Benefit zien er meestal super leuk uit!! :)


Ik ben heel erg blij met deze Benebalm van Benefit!! Wat vinden jullie van de Benebalm lip balm? Laat het me weten bij de comments hier beneden!!


XoXo

Cottoncandyblondies

En:
Sunday we opened the 21th  present of our Advent Calendar!! The present was this super cute Benebalm lip balm from Benefit!! The Benebalm is a hydrating tinted lip balm. The color of the lip balm is red. I love this Benebalm from Benefit very much and I'm very happy with it!! :)
What do you think about this lip balm? Leave a comment below. :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten