woensdag 10 december 2014

Advent calendar : Day 10 Urban Outfitters gingerbread lip balm.

Heyhey,

Vandaag is het 10 december en daarom opende ik het tiende cadeautje van onze zelfgemaakte adventskalender. Het cadeautje van vandaag is deze super cute gingerbread lip balm van Urban Outfitters.



De lip balm is in de smaak vanille. Ik vind dit een fijne smaak voor de winter. De verpakking van de lip balm vind ik echt super cute. De verpakking is in de vorm van een gingerbread cookie. Gingerbread cookies vind ik erg schattig en ook heel lekker. :)


De lip balm is een klein en plat formaat. Dit vind ik erg handig, want hij neemt niet zo veel ruimte in.
Wat vind jij van deze vanille gingerbread lip balm van Urban Outfitters?

XoXo

Cottoncandyblondies

EN: Today it's the 10th of December, so I opened the tenth box of our advent calendar. The present for today is a gingerbread vanille lip balm from Urban Outfitters. I really like this lip balm, because it looks very cute!
What do you think about my new vanille gingerbread lip balm? Tell it us in the comments below. :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten