zaterdag 6 december 2014

Advent Calendar : day 6 Benefit mini They're Real mascara.

Heyhey,

Vandaag is het 6 december en daarom openden we het zesde cadeautje van onze advent kalender.


Het cadeautje van vandaag was een Benefit mini mascara van de "They're Real" serie. Ik heb de mini versie gekregen, maar er is ook een grote variant van.


De "They're Real" serie bestaat uit een mascara, een eyeliner en een make-up remover. Wij hebben de eyeliner van deze serie en nu dus ook de mascara. Deze serie heet "They're Real", want als je de mascara opdoet lijken je wimpers nep maar zijn ze echt. Benefit producten kun je kopen bij Douglas.

Ik ben echt superblij met mijn nieuwe Benefit mascara en ik denk dat ik hem vaak ga gebruiken!
Wat vind jij van mijn nieuwe mascara? Doe jij mee met onze give-away? Laat het ons weten in de reacties! :)

xoxo

Cottoncandyblondies


EN: Today it's the sixth of december, so we opened our sixth box of our advent calendar. Today the present was a benefit mini mascara, from the "They're Real" serie. We also have the eyeliner from this serie.
I am very happy with my new mascara! What do you think about it? Tell it us in the comments below! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten