zondag 14 december 2014

Advent Calendar : Day 12 H&M Blush heart.

Heyhey,

Gisteren was het 12 december en daarom openende we het twaalfde cadeautje van onze advent kalender. Doordat we gisteren niet zo veel tijd hadden, plaatsen we het pas vandaag.


Het cadeautje was deze super cute blusher van H&M. De hartjes vorm van de blush vind ik erg leuk. Het lijkt een beetje op de heart blush van TooFaced. 
De blush bestaat uit drie roze tinten. Dit vind ik erg handig. Je kunt ze apart van elkaar gebruiken, maar je kan ze ook mengen waardoor je weer een andere soort roze krijgt.


De kleur van de blush is warm roze, waardoor ik het een leuk kleurtje vind voor de winter.


Ik ben erg blij met mijn nieuwe blush van H&M. Wat vind jij ervan? Laat het ons weten in de comments. :)

Xoxo

Cottoncandyblondies

EN: Yesterday it was the 12th of December, so we opened our 12th box of our advent calendar. The present of yesterday was a super cute blusher from H&M. I really like the packing is a heart. The blush has three colors. You can use it together or apart, i think this is really handy.
I'm really happy with my new blush. I think it's a nice color for the winter.
What do you think about my new blush from H&M? Let us know in the comments below. :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten