woensdag 24 december 2014

Advent Calendar : Day 22 White nail polish from American Apparal.

Heyhey,

Maandag was het 22 december en openden we ons 22ste cadeautje van onze advent kalender. We hadden de afgelopen dagen niet zoveel tijd om een bericht hier over te typen, daarom doen we het pas vandaag.



Het cadeautje van 22 december was deze superleuke witte nagellak van American Apparel. Ik was al een tijdje op zoek naar een goede witte nagellak, maar dat is nu niet meer nodig.



De nagellak dekt best goed. Zelf doe ik meestal bij elke nagellak twee laagjes, zodat ik zeker weet dat het goed gedekt is. Wit vind ik een fijne en handige kleur. Het past overal bij. In de zomer is het een fris kleurtje en in de winter is het sneeuw-wit.


Ik ben erg blij met mijn nieuwe nagellak. Ik denk dat ik hem vaak ga gebruiken.
Wat vind jij van deze nagellak? Laat het ons weten in de reacties. :)

XoXo

Cottoncandyblondies

EN: Monday it was the 22th of December, so we opened our 22th box of our advent calendar. The present was a cute white nail polish from American Apparel. I am very happy with my new nail polish. I think the color is nice for every time of the year.
What do you think about this nail polish from American Apparel? Tell us in the comments below. :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten