dinsdag 16 december 2014

Advent Calendar: Day 15 DrRescue Baby Lips from Maybelline New York

heyhey,

Gisteren waren we vergeten om een blogpost te maken over het 15e cadeautje van de adventskalender. Dit kwam omdat we het de laatste tijd een beetje druk hebben met school. Het cadeautje van 15 December is wel super leuk en ik ben er erg blij mee!!




Het cadeautje van 15 December is deze super mooie roze BabyLips DrRescue van Maybelline New York!! Het is de lip balm Shooting Sorbet. Ik ben heel erg blij met deze BabyLips DrRescue. Sowieso vindt ik de verzorgende werking van baby lips lip balms van Maybelline New York erg fijn. De DrReschue baby lips hebben ook nog eens een nog betere verzorgende werking. Dit is erg fijn in de winter wanneer je lippen eerder beschadigd en droog raken.


De DrRescue baby lips hebben een menthol-geur. Hier zijn we erg benieuwd naar!!


De DrRescue baby lips serie is nu eindelijk te koop in Nederland. Mijn zus heeft hem gekocht bij de DA in de Leidsestraat in Amsterdam. Wij zijn daar heel blij mee!! Hopelijk komen er binnenkort nog meer series van Baby Lips in Nederland. Maar we zijn in ieder geval al heel blij met de DrRescue serie!!



De andere baby lips is gelijk het 3e cadeautje van onze Christmas giveaway!! De baby lips die we weggeven is de DrRescue Pink Me Up baby lips. Als je wilt mee doen aan deze winactie kijk dan even hier of op onze Instagram. :)


Wij zijn super happy met de DrRescue baby lips lip balm.
Wat vinden jullie van de DrRescue baby lips? En doen jullie al mee aan onze Christmas giveaway? Laat het ons weten bij de reacties!! :)

XoXo

Cottoncandyblondies

En: Yesterday we forget to post about our 15th present from the Advent Calendar. The present we got was this super cute baby lips lip balm from Maybelline New York. It's the Shooting Sorbet lip balm from the DrRescue lip balm line. It's very cute. We are super happy because the DrRescue baby lips are finally available in the Netherlands.
We will also give away a DrRescue baby lips lip balm in our Christmas giveaway!! More information you can find here and on our Instagram.
What do you think about the DrRescue baby lips? Do you join our Christmas giveaway already? Let it us know in the comments below. :)

1 opmerking:

  1. Ik doe al mee!! Oh wauw Babylips is zo fijn. Ik heb al die andere die in nl verkrijgbaar zijn. Maar deze nog niet. En die wil ik graag proberen. ;)

    BeantwoordenVerwijderen