maandag 5 mei 2014

Shopping: Make-up

heyhey,

Afgelopen twee weken had ik vakantie,  dus het leek mij een goed plan om even te gaan shoppen. Hieronder een mini-shopblog van de beauty-producten die ik heb gekocht.




BONBON Viktor & Rolf
Bij de Douglas viel mijn oog op de nieuwste geur van Viktor & Rolf, Bonbon. De geur is echt super zoet ( vandaar ook de naam Bonbon ;) ) maar ik vind dat wel heel erg lekker. Het is niet alleen een parfum ze hebben ook nog een bodylotion en showergel van de Bonbon serie.  Ik kocht de geur niet omdat ik het een beetje raar vond om zomaar even een parfum aan te schaffen. Maar ik nam wel dit super cute strikje mee.


Duo Lip H&M
Bij de H&M kwam ik deze handige duo lip tegen. Het is een lipstick en lipgloss in een. Deze duo lip was er in drie verschillende kleuren. Ik heb de vel roze gekozen omdat ik deze kleur super leuk vind en ik deze kleur redelijk vaak gebruik. De duo lip ziet er ook nog eens heel leuk en schattig uit. Daarom is deze sowieso een musthave! 

Absolute Nude Catrice
Bij de Kruidvat kocht ik dit Absolute Nude oogschaduw pallet van het merk Catrice. Normaal gebruik ik nooit veel oogschaduw maar het lijkt mij leuk om dit meer te gebruiken. Daarom vind ik dit een super leuk oogschaduw pallet en ik vind deze nude kleuren ook super leuk :) .



Matte Lipstick MUA
Ook kocht ik nog een matte lipstick bij de Kruidvat. De lipstick is van het merk MUA. MUA is een nieuw merk bij de Kruidvat en ik ben er nu al fan van!! De producten zien er heel leuk uit. Deze lipstick is mat en dat is iets wat ik al een tijdje graag wilde dus ik ben er super blij mee!! :)




xoxo

Cottoncandyblondies

Geen opmerkingen:

Een reactie posten