woensdag 28 mei 2014

Fashion: Fashionista Magazine & cupcake tea. :)

Heyhey,

Vandaag zat ik een beetje te kijken op Instagram en toen zag ik dat  Fashionista Magazine een leuke actie heeft. Als je de nieuwste Fashionista Magazine koopt krijg je er een gratis WK-Shirt bij van Modemusthaves. Toen ik het las vond ik het meteen al leuk en ik kreeg al helemaal zin om de nieuwste Fashionista Magazine te kopen. Ik fietste na schooltijd even de stad in en kocht bij  een boekhandel de nieuwste Fashionista Magazine.

Dit is de nieuwste Fashionista Magazine met het WK-shirt van Modemusthaves.




Dit is het shirt, ik vind hem superleuk! Op de voorkant staat 14 met erboven Fashionista en Modemusthaves. Ik denk dat ik dit shirt wel veel met het WK 2014 ga dragen want hij is oranje voor Nederland en hij is ook nog eens modieus. :)


Natuurlijk was ik benieuwd wat er allemaal in de Fashionista Magazine zou staan, dus ging ik hem lezen met een lekker kopje Lipton thee erbij en witte oreo's.


De smaak van mijn thee was Lipton Green tea Strawberry Cupcake. Het is een nieuwe smaak. Het proefde nog een beetje vreemd maar  het was wel lekker,  ik moet er nog wel aan wennen.



Nu ga ik weer verder met het lezen van mijn nieuwe Fashionista Magazine, mijn weekend kan niet meer stuk. :)

Vind jij de Fashionista Magazine ook leuk en ga jij hem ook kopen? Wat vind jij van het WK-shirt van Modemusthaves? Laat het ons weten in de comments. :)

XOXO

Cottoncandyblondies

EN: Today I just sat reading my Instagram on my Iphone. Then I saw that the Dutch magazine ' Fashionista ' gives a free WK-shirt away ( WK is the Dutch abbreviation for the FIFA World Cup ) from the webshop Modemusthaves. On the back of the shirt are the words Fashionista and Modemusthaves and the number 14 in the color orange because of course that is the color of Holland. I love the shirt and it is very fashionable. While is was reading Fashionista Magazine I drank super yummy Lipton green tea with the newest taste : Strawberry Cupcake and I eat some white Oreo cookies. :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten