zondag 25 mei 2014

Food: Bar le duc Fruit water + cute jar DIY

heyhey,

Deze week was het lekker warm en zonnig weer. Maar door al die hitte krijg je natuurlijk dorst... Ik testte de Bar le Duc fruit drank met mint en citroen smaak!! Hier een kleine schattige DIY om je drankje nog leuker te maken voor de zomer. :)

Benodigdheden DIY :

  • Kanten lintje ( HEMA )
  • Gekleurd lintje/draadje ( HEMA )
  • citroen ( supermarkt )
  • mint blaadjes (supermarkt )
  • gekleurde rietjes ( supermarkt )
  • glazen beker/potje ( leeg eetpotje )
  • Bar le Duc fruit drank ( supermarkt )



Ten eerste strikte ik het kanten lintje en het roze/witte draadje om mijn potje. Het heeft gelijk al een leuk effect vind ik. :)


Vervolgens knipte ik de rietjes iets korter omdat ze anders erg boven mijn potje uit zouden steken. Daarna sneed ik de citroen in plakjes en hing deze aan de rand van het potje.  Daarna deed ik het fruit water in het potje en legde een blaadje mint in het drankje. Enjoy !! ;)


De Bar le Duc fruit water is een frisse drank. De smaak is erg lekker voor een warme dag wanneer je veel dorst hebt. Je proeft bij de eerste slok heel erg de fruitige smaak van de citroen. Daarna komt de frisse mint smaak.  De mint vind ik wel wennen het doet me ook een beetje denken aan een tandpasta smaakje. Maar door de mix met de citroen smaak en de bubbels is de Bar le Duc fruit water zeker een aanrader voor in de zomer! 


Yummm... :)


Hebben jullie de Bar le Duc fruit water al geprobeerd? Vertel het me in de comments ;)

XOXO

Cottoncandyblondies

EN: Last week was super sunny. So I became thirsty and tried this new Bar le Duc fruit water. To make it more cute I added some bows, straws and a lemon to my little jar. The taste is perfect for a hot summer day. First you taste the fruity lemon than the fresh mint. It is super yummy. :) 
Do you have tried the Bar le Duc fruit water already? Tell me in the comments ;) 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten