woensdag 14 mei 2014

Fashion: Bethany Mota Aéropostale & Maybelline Babylips :)

Heyhey,

Een vriendin van mij was in de meivakantie op vakantie naar NYC! Een paar dagen geleden zag ik haar weer en ze had iets voor mij meegenomen! Doordat ik nog niet eerder tijd had om er over te schrijven doe ik het nu maar. :)

Mijn vriendin was dus naar NYC en daar heb je natuurlijk super leuke winkels! Ik wist dat ze er heen ging en daarom had ik aan haar gevraagd of ze een leuke Maybelline Babylips voor mij mee wilde nemen omdat ik weet dat ze daar leuke andere kleuren hebben dan in Nederland.





Dit is de Maybelline Babylips die ze voor me heeft meegenomen. :) Dit is de smaak PINK SHOCK  nummer 70. Zelf vind ik Babylips een hele fijne lip balm want hij is goed verzorgend en heeft tegelijkertijd een leuk kleurtje. :) Jammer vind ik het wel dat Maybelline maar 5 verschillende kleuren in Nederland verkoopt, ik hoop dat ze snel nieuwe kleuren gaan verkopen!




Mijn vriendin weet dat mijn zus en ik Motavators zijn. Voor degene die niet weten wat Motavator betekent zal ik het even uitleggen. Bethany Mota is een bekende YouTuber uit Amerika. Ze is een soort van blogger maar dan op YouTube. Doordat ze zo bekend is heeft ze nu haar eigen kledinglijn bij de Aéropostale. Ik vind haar kledinglijn echt helemaal geweldig en zou er heel graag kleding van willen hebben, maar helaas is de Aéropostale alleen in Amerika. :(
Toch had ik een beetje geluk want mijn vriendin ging dus naar NYC en daar zijn veel Aéropostales. Bij de Aéropostale had mijn vriendin allemaal leuke kleding gekocht en als je iets kocht kreeg je een superleuke Bethany Mota tas en een Motavator bandje en die heeft ze voor mij meegenomen. :)


Dit is de voorkant van de Bethany Mota tas. Ik vind hem echt super leuk. Hij is roze met wit en dat er Bethany Mota opstaat maakt me helemaal blij! :D


Dit is de achterkant van de Bethany Mota tas. Het hartje met peace teken erin is het soort van logo van Bethany Mota.


En als laatste zijn dit de Bethany Mota Motavator bandjes. Op de bandjes staan I love Bethany Mota en Motavator. De kleur is mooi lichtblauw, lekker vrolijk. :) Ik weet dat er nog meer kleurtjes bestaan en die zouden ik en mijn zus heel erg graag willen hebben, vooral de roze vinden we mooi! Dus als je dit leest en je weet iemand die ze over heeft, denk aan ons. :p 

Wat vind jij van mijn nieuwe spulletjes? Ben jij ook Motavator? Laat het me weten in de comments! :)

xoxo

Cottoncandyblondies

Geen opmerkingen:

Een reactie posten