woensdag 7 mei 2014

Ootd: On wednesdays we wear pink!

Heyhey,

In de meivakantie heb ik geshopt. Ik ging naar Amsterdam en als ik in Amsterdam ben ga ik natuurlijk naar de Brandy Melville! In de Brandy Melville zag ik een heel leuk croptop shirtje. Op dat shirtje staat 'On wednesdays we wear pink!'. Toen ik hem zag vond ik hem meteen al leuk en daarom kocht ik hem ook.

Vandaag is het natuurlijk woensdag dus ik dacht ik doe mijn nieuwe croptop shirtje van de Brandy Melville aan! Onder mijn croptop shirtje draag ik mijn nieuwe Boyfriendjeans van de Forever21 uit Amsterdam, ook die heb ik nieuw gekocht in de meivakantie. Als accessoires heb ik mijn lichtroze Converse Allstars, mijn flowercrown van de River Island en mijn spiegelende zonnebril van de Forever21 die ik ook nieuw heb uit Amsterdam. Op één foto draag ik ook nog mijn nieuwe Abercrombie and Fitch zomerjas, die heb ik ook in Amsterdam gekocht. :)









Wat vind jij van mijn outfit? Waar shop jij graag?


xoxo

cottoncandyblondies

Geen opmerkingen:

Een reactie posten