dinsdag 6 mei 2014

Cute souvenirs :)

Heyhey,

Vandaag begon school weer voor mij. Eerst had ik er totaal geen zin in, vroeg opstaan, saaie lessen en ook nog eens huiswerk maar ik moest wel. :(

Toen ik op school aan kwam had mijn vriendin toch een kleine verrassing voor me. Ze was naar Ibiza en Brazilië geweest en ze had wat souvenirtjes voor me meegenomen. :) Dit vind ik heel erg lief van haar en daarom laat ik aan jullie zien wat ze heeft gegeven.

Allereerst gaf mijn vriendin deze lekkere melk chocolade reep uit Rio de Janeiro oftewel Brazilië. Ik vind de verpakking heel erg leuk omdat het de kleuren heeft van de Braziliaanse vlag en de smaak is ook nog eens heel erg lekker. :)




Ook kreeg ik van mijn bestie dit leuke armbandje uit Ibiza. Ze heeft hem gekocht op de Las Dalias Hippiemarkt. En daarom kreeg ik ook het leuke zakje erbij. 
Het armbandje vind ik heel erg leuk! Het heeft een peace teken in het midden en ook nog een paar steentjes er om heen.







xoxo

Cottoncandyblondies

Geen opmerkingen:

Een reactie posten