zaterdag 17 mei 2014

Shopping: H&M watermeloenen

heyhey,

Zoals jullie waarschijnlijk al weten ben ik verslaafd aan watermeloenen. Ze zijn zo super cute!! Bij de H&M kocht ik een paar hele leuke watermeloen items.

Als eerste kocht ik deze watermeloen croptop. De croptop heeft een beetje van die soort cut-out mouwen. Het lijkt mij heel leuk om deze te combineren met een cute spijkerbroekje of een high waisted jeans en een leuk vest als het koud is.


yummm... ik krijg nu al super veel trek in watermeloenen.


Verder kocht ik nog deze watermeloenen tas. Deze tas is leuk voor warme zomerse dagen. En wederom heeft deze ook weer de schattige watermeloenen print waar ik happy van word. :)


Als laatste kocht ik nog deze watermeloenen slippers bij de H&M. Super leuk voor op vakantie in de zomer. Of een lekker dagje naar het strand.


En ze hebben ook nog een plateau onderkant. ;)


Wat vinden jullie van mijn watermeloenen aankopen bij de H&M?? 

xoxo

Cottoncandyblondies


EN: hi!! As you probably already know, I am addicted to watermelons. They are so cute!! So I bought some cute watermelon stuff at the H&M. First I bought a lovely crop-top. Then I bought this super nice watermelon bag. It is amazing for hot summer days at the beach. :) Last I bought these funny watermelon flip-flops.What do you think about my new watermelon stuff from the H&M??

Geen opmerkingen:

Een reactie posten