dinsdag 27 mei 2014

Shopping : HEMA & VOGUE magazine

Heyhey,

Vandaag show ik jullie een paar cute spulletjes van de HEMA die ik afgelopen week heb gekocht bij de HEMA. :)

Bijna iedere week ga ik met mijn bestie naar de HEMA. Dat komt doordat de HEMA dicht bij mijn school zit en ze er super lekkere ijsjes en ice cappuccino's verkopen en die vinden wij erg lekker. :) haha.



Ten eerste kocht ik dit leuke boekje. De voorkant ziet er zo cute uit door de stamps die het een beetje een post idee geven. Het lijkt mij een handig boekje om te gebruiken voor school of voor leuke notities ;)



Zoals je Hier ziet is het boekje gelinieerd en heeft het aan de onderkant een klein schattig tekeningetje. 


Verder kocht ik ook nog een andere Notebook. Hij viel me meteen al op aan de leuke tekst aan de zijkant van het boekje. 
Write. Create. Remember. Think. Note. 


Ik ben van plan dit notitieboekje te gebruiken voor ideeën voor ons blog en leuke tekeningetjes.


De eerste bladzijde in het notebook. Super cute !! :)


De binnenkant  is verdeeld in allemaal andere kleuren. De eerste bladzijdes hebben roze lijntjes, vervolgens blauwe enz.


Ook kocht ik nog deze stempeltjes van Jip & Janneke. Daarbij zitten vier verschillende kleuren stempelkussentjes, roze, oranje, grijs, zwart. 


Takkie ( het cute hondje ) is echt me favoriet !! ;) De stempeltjes heb ik uitgetest in het eerste notitieboekje. 


Deze stempeltjes zag ik ook nog liggen en ik moest ze echt meenemen!! Ze zijn super cute voor in een scrapbook, fotoboek, briefjes enz. 


En natuurlijk stempelde ik de naam van ons blog :)


Daarna kocht ik ook nog voor ons allebei deze volume mascara's. Het is de nieuwste collectie van de HEMA beauty. De buitenkant van de mascara is al heel gaaf neon roze ( op de foto is hij wat anders van kleur dan in het echt). De kleur van de mascara zelf is gewoon zwart.


Als laatste kocht ik nog bij een boekhandel de VOGUE Nederland. De VOGUE is sowieso al één mijn favoriete tijdschriften. Helemaal leuk is dat er deze maand een gratis shirt bij zit !!  :) 


Het super leuke VOGUE Nederland shirt!! 


Dit waren al mijn spulletjes die ik afgelopen week heb gekocht bij de HEMA ( en de boekhandel ) Wat vinden jullie van de HEMA spulletjes? En hebben jullie de nieuwste VOGUE al? laat het me weten in de comments ;)

XOXO

Cottoncandyblondies


EN: Last week I bought a lot of stuff at the HEMA. Weekly I come to the HEMA in the neighbor of my school because they have yummy ice cream and other yummy food. First I bought two cute notebooks. I love it to write a cute idea for our blog in it, draw in it or use it for school. Also I bought cute wooden stamps from Jip & Janneke and some wooden letters stamps. They are so cute !! Next we bought both a super awesome mascara. Last I bought the new Dutch VOGUE. This month it has a super lovely free shirt. :)












1 opmerking: