woensdag 7 mei 2014

Shopping: HEMA

heyhey,

Afgelopen weekend zag ik de HEMA folder via mijn Ipad. Daar zag ik heel veel leuke dingetjes! Dus vanmiddag besloot ik na school even langs te gaan bij de HEMA. In deze blog show ik jullie wat ik allemaal heb gekocht. :)


Ten eerste heb ik deze schattige single-use flash camera gekocht. Oftewel een leuke wegwerpcamera! Het lijkt mij super leuk om deze camera mee te nemen op vakantie en later de foto's terug te kijken. Het design van de camera is sowieso al heel leuk de mintgroene kleur en schattige tekstjes en tekeningetjes maken mij blij. :)




Today is ok. :)


Het is niet zomaar een wegwerpcamera. Deze camera heeft namelijk ook nog zes leuke frames die je volgens mij voor de foto kan zetten. Ik heb hem nog niet gebruikt maar het ziet er al heel leuk uit! Zo krijgen je foto's een super cute look. :)



Verder kocht ik ook nog deze Aardbei kweekpot bij de HEMA. Ik heb al een keer een mint kweekpotje gehad van de HEMA. Nu lijkt het mij leuk om deze aardbeien zelf te kweken! Hopelijk komt er echt wat uit zodat ik snel kan genieten van mijn eigen gekweekte aardbeien.



Het potje is van plastic en rondom het potje staan aardbeien in verschillende roze/rood kleuren. Heel erg vrolijk dus.



Komen jullie ook vaak bij de HEMA? Laat het me weten in de comments. :)

xoxo

Cottoncandyblondies 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten