donderdag 19 juni 2014

Shopping : The Body Shop & Wibra.

Heyhey,

Vandaag toen ik uit school thuis kwam, vroeg mijn moeder of ik eventjes mee wilde naar een winkelcentrum bij mij in de buurt. Dat hoef je mij natuurlijk geen twee keer te vragen en dus ging ik even mee.

Ik had toevallig laatst al op internet gezien dat je bij de Wibra super cute nagellakjes kunt kopen in de vorm van een ijsje. Daar wilde ik naar kijken en ook vind ik het altijd leuk om even The Body Shop in te gaan.

                       


                                                      

Toen ik bij de Wibra aankwam ging ik meteen opzoek naar de nagellakjes. Gelukkig waren ze er. Ik was eigenlijk een beetje op zoek naar de roze kleur maar die was er niet. Toch kocht ik drie andere  kleuren, de gele, de paarse en de zeegroene.
De vorm van het flesje vind ik echt heel leuk. Het dopje heeft de vorm van een ijshoorntje en het flesje waar de nagellak in zit is het bolletje van het ijsje.



Zoals ik al zei vind ik het ook altijd erg leuk om even The Body Shop in te gaan. In The Body Shop zag ik de sorbet serie maar daar kocht ik niks van. Ik zag wel wat leuke dingetjes van maar daar moet ik nog even over na denken. Wat ik wel kocht is een leuke lip butter. De verpakking van de lip butter vind ik echt heel cute en ik denk dat ik hem vaak ga gebruiken. :)





Deze keer heb ik niet zo veel gekocht maar ik vond het wel leuk om dit even aan jullie te laten zien. :)

Wat vind jij van mijn nieuwe aankoopjes? Ga jij ook weleens naar The Body Shop? Laat het me weten in de comments.

XOXO

Cottoncandyblondies

EN: I went to the shopping mall with my mum today. At the Wibra I bought three ice cream nail polishes, they are very cute. At The Body Shop I bought a lip butter, I really like it.
What do you think of my new things? Do you also go to The Body Shop? Let me know it in the comments. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten