zondag 22 juni 2014

Fashion : Wayuu Mochila bags.

Heyhey,

Vorig jaar was ik op vakantie naar Frankrijk en zag ik in een winkeltje in Aix en Provence Wayuu Mochila bags. De tassen vond ik meteen al leuk, want ze zijn zo vrolijk en lekker kleurijk. Ik vond het erg jammer dat ze best wel duur waren want daardoor nam ik er geen een mee. Toen we weg reden uit Aix en Provence kreeg ik wel spijt, maar ik hoopte ze in een ander plaatsje nog een keer tegen te komen en er misschien dan wel eentje te kopen.




Deze leuke ansichtkaarten zag ik ook nog in Aix en Provence. 

Helaas heb ik ze niet in een ander plaatsje kunnen vinden en kreeg ik dus ook niet meer de kans er een te kopen. Een paar dagen later zag ik op Instagram dat Doutzen Kroes er een heeft, ik kreeg alweer spijt. Het had best leuk geweest om er een te hebben. 

                                            
Eenmaal thuis aangekomen heb ik niet meer zo veel aan de tassen gedacht. De laatste tijd ben ik wel weer met Wayuu Mochila bags bezig. Het is weer zomer en ik vind het in de zomer wel gezellig wat kleur te dragen en daar past een kleurijk en cute tasje zeker bij! Ik kon de tassen helaas niet echt vinden maar ik gaf niet op.

Een paar dagen geleden vertelde een kennis van mijn vader dat zijn dochter een eigen webshop heeft. De webshop heet www.lolanomada.com. Ik zocht het op en ging een beetje rond kijken op haar website. Ze heeft heel veel leuke spulletjes te koop. Ook zag dat ze van die cute Wayuu Mochila bags te koop heeft. Ze heeft ze in verschillende maten en kleuren.




Jullie zullen nu wel door hebben dat ik de Wayuu Mochila bags erg leuk vind! Misschien dat ik er een bij www.lolanomada.com ga bestellen, maar dat weet ik nog niet zeker.

Wat vind jij van Wayuu Mochila bags wil je er ook een? Heb jij ervaring met een Wayuu Mochila bag is hij handig? Laat het me weten in de comments. :)

XOXO

Cottoncandyblondies

EN: Last year I went on vacation to France. I saw some cute Wayuu Mochila bags in Aix en Provence and I really like them. I didn't bought one because they were a little bit expensive. A few days ago I heard from a friend of my father, his daughter have a webshop, called www.lolanomada.com. I saw on her website that she sells Wayuu Mochila bags. Maybe I'll buy one. 

Do you have experience with Wayuu Mochila bags? Are they useful? Let me know it in the comments :) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten