maandag 16 juni 2014

Fashion : Ibiza/hippie bracelets

heyhey,

De laatste tijd ben ik echt super fan van de Ibiza/hippie armbandjes. De verschillende kleurtjes maken mij happy en ik krijg gelijk heel veel zin in de vakantie. Ze zijn vrolijk, gekleurd, schattig en zomers, een echte zomer musthave!!. Laatst kocht ik dit cute armbandje bij Modyno Fashion.


Het patroon is een beetje azteken achtig en in het midden hangen 3 touwtjes. Ik ga deze armband zeker veel dragen in de zomer. Ook ben ik van plan nog meer van deze Ibiza/hippie armbandjes te gaan kopen. :)


Wat vinden jullie van de Ibiza/hippie armbandjes?? Laat het me weten in de reacties. :) 

XOXO 

Cottoncandyblondies

EN: On internet I see a lot Ibiza/hippie bracelets and i'm a huge fan of them. They are so cute and have lovely colors and prints. Last I bought this cute Ibiza/hippie bracelet at Modyno Fashion. It is so cute for the summer!! Do you love the Ibiza/Hippie bracelets too?? Let me know in the comments. :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten