donderdag 3 juli 2014

Shopping : AH, Kruidvat en nieuwe Iphone case.

heyhey,

Laatst ging ik gewoon even boodschappen doen bij de AH in een winkelcentrum bij ons in de buurt. Ook liepen we langs de Kruidvat. In deze blogpost laat ik jullie een paar cute spulletjes zien die ik heb gekocht in het winkelcentrum. :)



Als eerste kocht ik bij de AH deze super leuke bad en douche gel van Treaclemoon. In Berlijn heb ik al eens mini producten gekocht van het merk, die liet ik jullie zien in het Berlijn shoplog


De producten zijn erg fijn en ruiken heel lekker. Ik heb een kokos geur meegenomen, de my coconut island.



en een watermeloen geur, de cool melon fresca. Het zijn echte frisse geuren voor de zomer!! :)



Bij de Kruidvat had ik een tijdje geleden al een hartjes zonnebril gezien. Ik wist niet helemaal zeker of ik deze wel leuk vond dus wachtte er toen nog even mee. Toen ik bij de Kruidvat was, zag ik hem weer en nam hem mee omdat ik hem echt wel super leuk vind. Hij staat erg leuk bij een festival outfit. 



Als laatste kocht ik nog ergens deze cute icecream Iphone (5/5s) case. Hij ziet er lekker uit en ik krijg gelijk al trek in softijs!! 


Wat vinden jullie van mijn nieuwe zomer spulletjes? Laat het me weten in de comments :)

XOXO

Cottoncandyblondies

EN: Yesterday I went shopping. At the Albert Heijn we bought these super cute bath and shower gel from Treaclemoon. I really like the smell. We bought the coconut smell, my coconut island and the watermelon smell, cool melon fresca. They are smelling so yummy for the summer. Next I went to the Kruidvat. I saw this cute heart eye sunglasses. I think they are very cute for a festival outfit. Last I bought this awesome ice-cream iphone (5/5s) case. I really love it. 
What do you think about our new summer items? I would love to hear it in the comments :) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten