zaterdag 6 juni 2015

OOTD: Brandy Melville windscar jacket from Brandy Melville and clear frame sunnies from Forever21.

heyhey,

Dit weekend is het eindelijk super lekker weer!! Vandaag maakte we daarom weer eens outfit foto's!! Het is alweer een tijdje geleden dat we voor het laatst outfit foto's postte maar dit kwam doordat het weer niet altijd super goed was en we het druk hadden met school. :( Maar vandaag hebben we gelukkig weer een outfit post!!



De outfit die ik draag is lekker voor een dagje wanneer het wel warm is maar toch nog een beetje waait.


Het jasje dat ik draag is de scar windbreaker jack van Brandy Melville. Deze zit echt super lekker en luchtig. Doordat de stof heel dun is krijg je het niet super heet in dit jasje, maar hij beschermt je toch tegen de frisse wind. :)


De top is de Kiara tank top. Deze en mijn jeans hebben we ook gekocht bij de Brandy Melville in Amsterdam. Het is de light wash high-rise distressed skinny jeans en hij zit echt super comfortabel. Ik heb hem nog niet zo heel lang maar het is nu al een van mijn favoriete jeans. Door het oprollen van de broekspijpen ziet de jeans er nog leuker uit vind ik. Bijna alles bij Brandy Melville is one size maar deze is wel in 3 verschillende maten!!


Dan mijn schoenen dit zijn de wooden heel sandals van American Apparel. En ook met deze ben ik super in love. De hak is redelijk hoog (8,9 cm volgens de site van American Apparel) maar dit merk je helemaal niet wanneer je de schoenen aan hebt. Ze lopen en zitten gewoon super lekker!! :)


De zonnebril die ik draag is van de Forever21. Je ziet steeds vaker van die zonnebrillen met een doorzichtige rand, echt super gaaf!! De ketting hebben we gekocht bij de Brandy Melville. Het is de Irosha ketting.



Wat vinden jullie van deze outfit? En wat hebben jullie gedaan met het lekkere weer dit weekend? Laat het ons weten bij de reactie's hier beneden. :)

XoXo

Cottoncandyblondies


En:
This weekend the weather was finally very good. So we decided to make some outfit photos!! The outfit is very nice for a day with sunny weather but with a little bit wind. Because the windbreaker jacket from the Brandy Melville I'm wearing protects you from the cold wind. The top I'm wearing is the Kiara Tank Top. This top and the Jeans I'm wearing are from the Brandy Melville too. It are the light wash high-rise distressed skinny jeans and it fits super comfortable. Then the shoes, these are the wooden heel sandals from the American Apparel. I'm so in love with these shoes. The sunnies I'm wearing are from Forever21. We see a lot of sunglasses with a clear frame lately on Instagram and Tumblr and we totally love them!! Last the necklace I'm wearing is from the Brandy Melville. It's the Irosha necklace.
What do you think of the outfit I'm wearing? Let it us know in the comments below. :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten