zondag 8 maart 2015

OOTD: Cute giant Teddy Bear. ( Abercrombie & Fitch, Brandy Melville and more...)

Heyhey, 

Vandaag was het super mooi weer!! Eindelijk kon ik weer een crop top dragen en mijn nieuwe bomber jacket!! 
We gingen buiten outfit foto's maken met deze cute giant teddy bear!! Hij is zo zacht en pluizig!! 



De legergroene bomber jacket die ik draag is van de Abercrombie & Fitch. Hij zit erg fijn en het is gewoon een super leuke jas voor de lente!! 


De gestreepte croptop die ik draag is van de Brandy Melville. Ik ben echt super blij dat het eindelijk weer een beetje warm genoeg is buiten voor crop tops. 


De zwarte high raised ripped jeans is ook van de Abercrombie and Fitch. De broeken van A&F zitten altijd super lekker.

Mijn schoenen zijn van Nike. Het is het model Roshe Run. 


De zonnebril die ik draag is van de Urban Outfitters. Ik vind hem super leuk.


Verder is deze Gnarly ketting van de Brandy Melville.


Als laatste de huge teddy bear, die is van de Bart Smit. We zijn zo in love met deze schattige reuze beer. :) 


Wat vinden jullie van mijn outfit? En wat hebben jullie gedaan op deze zonnige lente dag? Laat het ons weten in de comments hier beneden!! 

XoXo

Cottoncandyblondies

En: Today it was very sunny outside. So we dedcided tot make some outfit photos. It was finally warm enough to wear a croptop and my new bomber jacket!! We took some photos in a little town with our giant teddy bear!! The bomber jacket is from the Abercrombie & Fitch. I'm very happy with it. :) The striped crop top I'm wearing is from the Brandy Melville. The black ripped jeans is from the Abercrombie and Fitch too. My shoes are the Nike Roshe run. The sunglasses are from the Urban Outfitters and I'm so in love with them. :) Last the Gnarly necklace is from the Brandy Melville. 
What do you think of my outfit? And what did you do on this sunny day? Let it us know in the comments below!! 

1 opmerking:

  1. Een hele leuke outfit! Ik heb jullie trouwens genomineerd voor de Liebster award! liefs

    BeantwoordenVerwijderen