maandag 6 juli 2015

Fashion : OOTD Brandy Melville flowy summer dress and Subdued sandals.

Heyhey,

De afgelopen dagen is het lekker weer in Nederland en dus leek het ons leuk om weer wat outfit foto's te maken. Ik draag een lekker luchtig jurkje, want dat is wel nodig met deze hitte. :)


Het jurkje dat ik draag is van Brandy Melville. Het is een zwart jurkje met een beetje zalmroze gekleurde bloemen. Het handige is dat deze jurk uit twee lagen bestaat en dus niet doorschijnt. Ik vind de jurk erg fijn zitten en is lekker luchtig, een perfect zomer jurkje dus. :) Maar natuurlijk kun je deze jurk ook de rest van het jaar dragen.


Verder draag ik nog zwarte sandalen van Subdued. Ik vind ze erg lekker lopen. Ze hebben een klein hakje, maar als je ermee loopt heb je dat eigenlijk niet meer door.


De zonnebril die ik op heb is van Topshop. Hij is helemaal zwart en heeft een soort een cat-eye vorm. De glazen zijn een beetje rozig, wat als je erdoor heen kijkt een leuke effect geeft. Het maan kettinkje die ik om heb is ook van Topshop. En als laatst heb ik nog een armbandje om van Subdued. Dit is eigenlijk een chocker ketting, maar ik vind hem ook leuk om als armband te dragen.


Wat vind jij van mijn outfit? Wat draag jij deze warme dagen het liefst? Laat het ons weten in de comments beneden. :)

XoXo

Cottoncandyblondies.

Volg ons ook op:
Bloglovin: https://www.bloglovin.com/blogs/cottoncandyblondies-13451689
Instagram: https://instagram.com/cottoncandyblondies/
Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCVTXI0s9rwJjq66CzHGO7JA

En: Hi! The last few days it's very hot in The Netherlands, so we decided to make some outfit pictures. I'm wearing a super cute dress from Brandy Melville. It's flowy and that's super nice for these hot summer days. The dress is black and has some cute salmon pink flowers. The dress has two layers so it doesn't show trough. I think it's a cute dress for the summer. :)


My black sandals are from Subdued. They have a small heel, but if you're wearing them you don't really feel that anymore. The sunglasses i'm wearing are from Topshop. It's a total black one and has a little cat-eye detail. The necklace I'm wearing is also from Topshop. It's in the shape of a half moon. And then my bracelet, it's from Subdued. It's actually a chocker but I think it's also fun to wear it as a bracelet. :)
What do you think about my outfit? What are you wearing these hot summer days? Tell us in the comments below.

Xoxo
Cottoncandyblondies

Follow us:
Bloglovin: https://www.bloglovin.com/blogs/cottoncandyblondies-13451689
Instagram:  https://instagram.com/cottoncandyblondies/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten