maandag 12 mei 2014

Fashion: Subdued Amsterdam :)

Heyhey,

Aanstaande zaterdag gaat er in de Leidsestraat in Amsterdam een nieuwe winkel open; de Subdued. Op de Instagram van Subdued had ik gelezen dat je een bandje kon halen in de winkel in de van Baerlestraat zodat je aanstaande zaterdag 17 mei een leuke goodiebag krijgt. Toevallig was ik zaterdag in Amsterdam en ik dacht laat ik even langs de Subdued gaan om een bandje te halen.

Ik was nog nooit in de Subdued geweest maar toen ik hem zag vond ik de winkel meteen al leuk.
Dat komt natuurlijk ook omdat ze een super leuke etalage hebben waardoor je meteen naar binnen wilt rennen!




Hier zie je een impressie van de winkel, ik vind dat ze echt super leuke kleding hebben. 











Ik besloot om eventjes wat te passen. Hieronder zie je de leuke paskamers van Subdued. :)



Uiteindelijk kocht ik dit leuke hemdje met een schattige panda erop, een bandeau en een trui met strikjes.







Na mijn aankoop kreeg ik nog bandjes voor de opening van de Subdued in de Leidsestraat 73 Amsterdam waarmee ik een goodiebag kan ophalen. :)


Misschien zie ik je zaterdag wel in de Subdued met de opening! 
Wat vind jij van de Subdued en mijn nieuwe aankopen? Laat het me weten in de comments. :)

xoxo

Cottoncandyblondies

2 opmerkingen:

  1. Heee! Leuke blog! Ik heb et zelf ook een: chelseaiswriting.wordpress.com

    maargoed! Ik heb eigenlijk een vraagje. Ik wil er ook heel graag heen maar kan je ook zo'n armbandje krijgen als je gewoon in de winkel vraagt of moet je per se aankopen doen?

    Xo Chelsea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey hey Celsea,
    Leuk dat je ons blog gevonden hebt :)
    Volgens ons kun je gewoon even vragen bij de Subdued in de van Bearlestraat of ze nog een bandje voor je hebben. Maar we weten bijna zeker als je naar binnen gaat dat je gewoon met een leuke aankoop naar huis gaat. Ze hebben super leuke kleding hoor. :) succes
    xoxo
    cottoncandyblondies






    BeantwoordenVerwijderen